Cennik prac graficznych
Żeby wszystkim było wygodniej, i żeby zlecanie pracy grafikom i programistom nie kojarzyło się z wydatkiem rzędu dziesiątków tysięcy złotych, poniżej prezentujemy szacunkowe cenniki.
Wiadomo, czasem jest drożej, czasem jest taniej, czasami projekt wykracza poza nasze ramy cennikowe, ale z reguły jest taniej niż drożej. Jeśli napiszesz, że nie masz więcej niż 2 000 zł na stronę, logo + plakat, dostosujemy się do Twojego budżetu.
Jak pracujemy?
Staramy się pracować szybko, bo wiemy, że z reguły wszyscy potrzebują wszystkiego na wczoraj. Jednocześnie pracujemy spokojnie i pragniemy, by nasi klienci też byli spokojni. Bo – i tu niech będzie największy frazes ze wszystkich – życie jest tylko jedno.Wymagamy przedpłaty 50% ustalonej ceny projektu przed przystąpieniem do finalnych poprawek. Wygląda to tak – klient zleca projekt logo + wizytówki, wyceniony przez nas na 500 zł. Po kilku dniach (z reguły wcześniej niż później) otrzymuje 3 projekty logotypów. Wtedy, zanim zaczniemy poprawiać logo zgodnie z życzeniem, klient wpłaca 250 zł. Po zakończeniu prac i przed wysłaniem paczki z plikami, klient wpłaca pozostałe 50% ustalonej kwoty.
Stali klienci mają zniżki i nie wymagamy od nich przedpłat 🙂
Marketing wyceniamy indywidualnie po rozmowie z klientem. W zależności od budżetu (rekomendowane przez nas minimum na Facebook dla małego biznesu to 800 zł miesięcznie), opracowujemy strategię i zabieramy się do pracy.
Logotypy
- 3 projekty
- do 3 dni roboczych
- 4 poprawki
Wizytówki
- 2 projekty
- do 3 dni roboczych
- 4 poprawki
Ulotki, plakaty
- 1 projekt
- do 3 dni roboczych
- 4 poprawki
Broszury
- zależnie od liczby stron
- do 7 dni roboczych
- 3 poprawki do projektu
Opakowania
- 2 projekty
- do 3 dni roboczych
- nieograniczona liczba poprawek
Książki
- za arkusz drukarski
- w zależności od skomplikowania
- do 14 dni roboczych
Okładki
- 2 projekty
- do 3 dni roboczych
- 4 poprawki
Strony WWW
- 1 projekt
- 21 dni roboczych
- nieograniczona liczba poprawek